gammo

kitchen & more

Serviciul clienți: +40-758-199527
Program funcționare: 09:00-17:00 (L-V)

Blog

Povestiri Gammo: începuturile

2024. 02. 29.

Povestiri Gammo: începuturile

Stăteam în duba împrumutată de la vărul meu în drum spre Nyíregyháza (Ungaria de Est), iar eu și colegul meu vorbeam despre ravagiile pe care doi câini mari danezi pot face în rândul banchetei din spate, când mi-a sunat telefonul.

Mă sunase Robert, căruia tocmai îi transportasem congelatorul cu șoc termic, "negociat" la un extra super preț. Nu mai era sigur, dacă ar mai avea nevoie de congelator, de fapt, avea, dar numai dacă încă îi includem un "transport gratuit" în prețul de achiziție. Eram la o jumătate de oră distanță de Nyíregyháza, trebuie să fi ales momentul perfect pentru a purta această discuție.

O situație clasică de joc cu nervi: accepți pierderea mică sau cea mare? Nu am vrut să duc congelatorul înapoi la depozit, de fapt, nu i-aș fi putut returna nici producătorului, venise ziua salariilor, nu am avut de ales decât să intru în târg, să-l livrez, să iau banii și apoi să rămân furios în drum spre casă.

 

Suntem in 2008. Cei care erau implicați în comerțul cu mașini HoReCa în Ungaria la acea vreme lucrau aproximativ în același mod ca și noi, eventual cu un număr mai mare de angajați și un fundal financiar mai sigur. Deplasare la punctul de lucru al clienților, măsurături, întocmirea ofertelor, negocierea prețului de achiziție și, în final, livrarea, toate repetându-se continuu. Demonstrații de gătit, o luptă cu ofertele mereu mai mici ale concurenței, multe costuri și tot mai puțin profit din vânzări.

După acest incident, am decis să creez primul magazin online din Ungaria pe profil HoReCa. La acea vreme, acest lucru era considerat unic, în ciuda faptului că noi și concurenții noștri aveam deja o pagină web, pe care mulți afișau doar fișe și cataloage de produse. Însă toate fără preț, considerând, că este totuși necesară o consultare separată cu fiecare client.

Astfel am creat primul site nagykonyhaigepek.hu, pe care am încărcat mai întâi aprox. 100, apoi 500 și ulterior mii de produse cu poze, parametri tehnici și, cel mai important: cu un preț actual. Dacă vizitatorilor le-a plăcut produsul și acceptau prețul, își puteau plasa comanda în câteva secunde – atât și în weekend cât și în toiul nopții!

S-a făcut scandal în piață! Am fost, de asemenea, întrebat cum cred că aș putea pur și simplu enumera prețul unui produs în sute de mii de forinți, exact ca și cum aș vinde un CD sau o carte de câteva mii de forinți! (La acea vreme, acestea erau articolele de succes ale magazinelor online la modă.)
Răspunsul meu atunci era același ca și acum: dacă un client poate găsi pe site toate informațiile despre un produs, pe care le-am spune verbal sau prin intermediul unui agent de vânzări, atunci de ce să nu o facem public, ca toți clienții să afle acestea, când și cum o doresc?

 

Azi totul sună amuzant, dar acum 15 ani a fost un act revoluționar și de atunci sunt mândru de el.
Strategia noastră de afaceri nu s-a schimbat de atunci: vindem mașini și unelte de bucătărie de o calitate excelentă care ajută la munca clienților noștri, la prețuri accesibile, prin internet.
Echipa noastră, care a crescut la 17 persoane de-a lungul anilor, lucrează în fiecare zi pentru a oferi clienților noștri un suport complet în fiecare etapă, de la comandă până la livrare, de la achiziție până la sfârșitul duratei de viață a produsului.
Astăzi suntem deja prezenți nu numai în Ungaria, ci din Germania până în Bulgaria, peste tot cu Serviciu pentru clienți cu colegi vorbitori nativi al acestor limbi.

Articole similare pe această temă:

Povestiri Gammo: de la sarcini mai simple la o mare responsabilitate

2024. 03. 27.

Citește mai departe


Povestiri Gammo: de la furnizor la manager de logistică

2024. 03. 19.

Citește mai departe


Povestiri Gammo: de la serviciul clienți în formație

2024. 03. 11.

Citește mai departe



Produse aferente