gammo

kitchen & more

Serviciul clienți: +40-758-199527
Program funcționare: 09:00-17:00 (L-V)

REGULI DE EVALUARE ȘI MODERARE

Prin acest document vă comunicăm informațiile legate de prelucrarea evaluărilor. Dacă ați achiziționat un produs de la noi și doriți să vă împărtășiți părerea dvs cu alți clienți respectiv și cu noi despre acel produs, ambalarea acestuia, livrarea produsului, experiența legată de serviciului de curierat, sunteți liber să efectuați acesta, după cum urmează.

Firma noastră trimite clientului după șapte zile de la primirea produsului achiziționat un e-mail conținând un link, prin care se poate trimite opinia scrisă despre serviciul nostru, de ex. părerea dumneavoastră despre produs, despre firma noastră, serviciul nostru, serviciul de curierat, ambalarea produsului achiziționat. Comentariile dumneavoastră sunt binevenite, fie sub formă de text, fie cu steluțe (de la 1 până la 5). Vă rugăm să luați în cont, că evaluările false sunt interzise! 

Acceptăm recenzii și opinii doar de la persoane care într-adevăr au cumpărat de la noi , care au o comandă finalizată. Recenziile intrate sunt procesate săptămânal, înainte de a fi încărcate pe site-ul nostru trec printr-o moderare internă: nu publicăm observații obscene care ne pot disprețui pe noi sau pe alți clienți, acestea prin urmare sunt șterse. În schimb publicăm atât comentariile exprimând critică, cât și feedback-uri pozitive din partea clienților care sunt complet mulțumiți de serviciile noastre.

Texturile trimise nu se prescurtează sau nu se modifică, în schimb la trimiterea evaluării vom acorda atenție oricăror diferențe culturale: de ex., dacă clientul provinte dintr-o țară în care 1 stea este nota cea mai mare/cea mai bună evaluare din 5 stele, acel 1 stea va fi modificat pe 5 stele conform sistemului de rating maghiar, respectiv și invers. Sistemul nostru primește recenzii din partea clienților timp de 30 de zile de la finalizarea comenzii. Prin urmare, vă rugăm să vă trimiteți părerea dvs. fără întârziere. Recenziile clienților publicate pe site-ul nostru apar în ordine cronologică descrescătoare în funcție de data trimiterii (derulând în jos, de la cele mai recente recenzii în jos se regăsesc recenzii mai vechi). Dacă doriți ca recenziile și evaluările dvs. trimise și publicate anterior să nu mai fie vizibile, vă rugăm să ne contactați și vom răspunde solicitării dvs.

Înainte de trimiterea evaluării dvs. vă menționăm, că acest canal nu face parte din Serviciul nostru pentru clienți. Dacă clientul dorește un răspuns în scris din partea noastră, adică dacă doriți să faceți o reclamație, vă rugăm să contactați colegii noștri de la Serviciul clienți la datele de contact furnizate. (Plângerile depuse din neatenție ca Opinii vor fi, desigur transmise colegilor noștri de la Serviciul Clienți în cadrul sistemului nostru intern, urmând ca Serviciul Clienți să intre în contact cu Clientul reclamant).

POLITICA DE CUPON DE 2% 

După fiecare comandă finalizată trimitem clienților noștri (într-un e-mail) un cupon cu o valoare de 2% din suma totală valorii produselor din comanda finalizată.

Acest cupon:

  • poate fi folosit cu o singură ocazie, la următoarea comandă și numai de către același client, în termen de 3 luni,
  • nu poate fi transferat altui client și nu poate fi combinat cu alte vouchere, 
  • trebuie utilizat în timpul procesului de finalizare a comenzii (prin introducerea codului în câmpul aferent) și
  • nu poate fi schimbat î numerar, piese de schimb sau produse care nu sunt disponibile pe site-ul nostru.

 

A se lua la cunoștiință: dacă valoarea comenzii este mai mică decât valoarea voucherului, se va folosi valoarea totală a voucherului.

Prezentul document "REGULI DE EVALUARE ȘI MODERARE" este în vigoare din data de 30. mai 2022