gammo

kitchen & more

Serviciul clienți: +40-758-199527
Program funcționare: 09:00-17:00 (L-V)

Nicio experiență gastronomică de neuitat nu este posibilă fără ingrediente excelente și expertiză. Iar cunoștințele dumneavoastră profesionale sunt completate perfect de utilajele profesionale pe care le avem. Oferim cea mai bună calitate la cel mai avantajos preț - vă oferim produse excelente, susținute de experiența noastră de mulți ani.

Un pic de istorie

GAMMO EUROPE a fost înființată în 2012 în Budapesta, cu viziunea de a combina furnizarea de echipamente de bucătărie de înaltă calitate pentru bucătari profesioniști cu soluții eficiente de comerț electronic. Operând inițial un singur magazin online (pentru piața maghiară), ulterior intrând pe mai multe piețe din Uniunea Europeană, intre care pe piața românească în 2013, compania și-a croit drumul spre succes. 

În ultimii 13 ani, cifra de afaceri a crescut constant, atingând 4 milioane EUR în 2024. Personalul inițial, format din două persoane, s-a extins la 20 de persoane, majoritatea lucrând în departamentele de Servicii Clienți și Logistică. Compania are sediul tot în Budapesta; cu toate acestea, clienții săi străini dețin majoritatea acum (57% din vânzări merg la export).

Motivul unei astfel de creșteri dinamice a exporturilor este că oferim servicii de asistență clienți în limba maternă în engleză, germană, cehă, slovacă, română și croată/sârbă, pe lângă serviciul nostru original în limba maghiară. Toate țările menționate mai sus au un magazin online separat, localizat (gammo.ro pentru clienții vorbitori de limba română), astfel încât clienții pot aduna toate informațiile necesare pentru o experiență de cumpărături convenabilă și rapidă.

De ce să cumpărați de la GAMMO

Cea mai mare forță a noastră este că oferim servicii pentru clienți în limba română, de vorbitori nativi, și acordăm o prioritate maximă accesibilității (prin telefon sau email). Clienții sunt sprijiniți cu informații tehnice și practice despre produse înainte de vânzare, dar gestionăm și rapid reclamațiile clienților.

Nivelul ridicat al stocurilor și logistica eficientă ne permit să livrăm ultra-rapid (de obicei în 2-3 zile lucrătoare în Romania).

Ne asumăm responsabilitatea pentru informațiile afișate pe site și nu vindem produse contrafăcute - livrăm produse cu parametrii specificați, la termenul convenit și la prețul agreat. În cei peste 13 ani de existență și cu peste 111.000 de comenzi finalizate în spate, am acumulat experiență în a satisface rapid o gamă variată de nevoi și în a elimina produsele a căror calitate este incertă.

Nu în ultimul rând, produsele noastre de înaltă calitate sunt oferite la un raport preț-valoare remarcabil!

Echipa noastră

Fiecare membru al echipei noastre muncește din greu pentru ca dumneavoastră să puteți obține rapid aparate de bucătărie moderne și de încredere, la un preț accesibil. Având un depozit propriu bine dotat, suntem foarte flexibili în ceea ce privește comenzile cu multe branduri diferite sau cantități mari. Dacă întâmpinați orice problemă cu produsele dumneavoastră, Serviciul nostru Clienți și Departamentul Tehnic vă stau la dispoziție în permanență.

Experiență de producție fiabilă

Oferim doar produse care dispun de un fundament solid, asigurând o calitate stabilă a produsului și piese de schimb pentru problemele post-vânzare. Partenerii noștri garantează certificatele necesare (precum CE) și o forță de muncă înalt calificată. Suntem în contact zilnic cu furnizorii noștri, care ne trimit în mod regulat livrări, astfel încât să asigurăm aprovizionarea constantă.

Informatii firma

Numele Firmei: Gammo Europe SRL.
Adresa: Strada Hadak útja, Nr. 11., Budapesta, Ungaria H-1119
CUI Intracomunitar: HU23925148
Numar de inregistrare in Ungaria: 01-09-281228

Dun&Bradstreet, furnizorul si evaluatorul international de informatii de afaceri, clasifica stabilitatea financiara si fiabilitatea afacerii tuturor companiilor care opereaza pe baza unei metodologii masurate si dovedite in mod continuu, dezvoltata de experti internationali.
Compania noastra a fost selectata conform acestor criterii ca una dintre cele mai stabile din punct de vedere financiar.

Dun & Bradstreet tanusitvany 

Este o mare onoare pentru compania noastra ca putem fi printre cei mai buni pe baza ratingului obiectiv al companiei Dun&Bradstreet. Acordam o mare atentie actionarii corecte pe piata, asa ca este important pentru noi ca un expert extern sa ne confirme ca probabilitatea de insolventa a companiei noastre este extrem de mica. Credem ca, cu ajutorul Certificatului Dun&Bradstreet, putem creste si mai mult increderea fata de clientii, furnizorii si angajatii nostri, ceea ce este din ce in ce mai important in relatiile de afaceri solide si de termen lung. Faptul ca un expert international independent a recunoscut stabilitatea companiei noastre ne transmite mesajul ca suntem pe drumul cel bun in construirea si dezvoltarea companiei noastre. Intrucat compania noastra a fost certificata pe baza unor criterii strict profesionale, nu este posibil aplicarea pentru aceasta, astfel incat Certificatul Dun&Bradstreet ne distinge cu adevarat compania intr-un mod pozitiv pe piata.

Compania noastra a primit Certificatul Dun&Bradstreet AAA (triplu A), care indica faptul ca riscul financiar al stabilirii unei relatii de afaceri cu noi este extrem de scazut. Baza Certificatului Dun & Bradstreet este calificarea Dun&Bradstreet, care de mai multe decenii evalueaza companiile pe baza fiabilitatii lor la nivel international. Certificatul Dun&Bradstreet, care este eliberat cu nivelurile AAA, AA și A, indica stabilitatea companiilor si ca firma cu aceasta evaluare este stabila financiar. Ratingul AAA a fost introdus in 1989, iar din 1996, companiile au avut ocazia sa-si arate fiabilitatea in afaceri sub forma unui certificat. Certificatul ofera companiilor eligibile o oportunitate de a arata altora ca compania lor este o companie recunoscuta, de incredere si solvabila. Certificatul Dun&Bradstreet este utilizat in multe tari europene in diverse domenii ale vietii de afaceri.

Clasificarea Dun&Bradstreet se bazeaza pe date din mai multe surse oficiale, precum - in cazul Ungariei - date de la Ministerul Justitiei, inregistrari ale Tribunalului Firmelor, Oficiul National de Impozite si Vama si date de la alte autoritati. Pe langa datele din surse oficiale, ratingul incorporeaza informatii financiare despre companie, cum ar fi datele bilantului, declaratiile de profit si pierdere si tendinte. Evaluarea ia in considerare datele demografice ale companiei sau ale organizatiei, adica varsta companiei, activitatea, dimensiunea, proprietarii si conexiunile acestora. Din datele programului Payment Experience, se incorporeaza in rating dacă firma data iai deconteaza facturile la timp sau cu intarziere, adica cu ce disciplina de plata. Pe langa cele de mai sus, sistemul adauga si o serie de alte informatii colectate la ratingul Dun&Bradstreet, cum ar fi date de executie sau stiri din presa.

Deoarece ratingul Dun&Bradstreet nu arata doar stabilitatea financiara actuala a companiei noastre, ci si probabilitatea ca compania noastra sa devina insolvabila in anul urmator, putem afirma cu mandrie ca compania noastra va continua sa fie un jucator stabil pe piata in viitor.